Hospital residència Josep Baulida de Llagostera
Residencias para mayores en Llagostera tercera edad
Residencias para mayores en Girona tercera edad
Hospital residència Josep Baulida de Llagostera
Hospital residència Josep Baulida de Llagostera és un organisme autònom municipal, amb personalitat jurídica pròpia i patrimoni propi. Depenent de l’Ajuntament de Llagostera.
A l’empara d’allò que estableix l’article 85.3b de la Llei 7/1985, de 2 d’abril, reguladora de les bases de règim local, i 233 b i 237 de la Llei 8/1987, municipal i de règim local de Catalunya, el qual es regeix per les normes que fixen Estatuts, els reglaments d’organització i les disposicions legals que li siguin aplicables.
La Hospital residència Josep Baulida de Llagostera, és una entitat sense ànim de lucre, té com a objectiu facilitar als residents un entorn substitutiu de la llar, adequat i adaptat a les necessitats d’assistència i afavorir la recuperació o el manteniment del màxim grau d’autonomia personal i social. Aquest objectiu es pot acomplir a través del servei de Residència Assistida o de Centre de Dia.
La Residència Josep Baulida ofereix el seu servei a 58 places de Residència (51 de públiques i 7 de privades) i 10 de centre de dia (4 de públiques i 6 de privades). És centre col·laborador del Departament de Benestar Social i Família de la Generalitat.
Els serveis de Hospital residència Josep Baulida de Llagostera:
Oferim atenció mèdica, atenció infermeria continuada, fisioteràpia, psicologia, treball social, teràpia ocupacional i activitats sociocultural
Serveis Generals: Bugaderia, neteja, arranjament de roba i marcatge, religiós i cuina pròpia amb menjador. Consulta el menú mensual
Altres Serveis addicionals: Podologia i perruqueria
![]()


